Helgen i repris

Borta hela helgen utan dator så det är därför jag inte har skrivit något.
I fredags kväll hände inget, Vi gick till Reva och hade kul med henne och Amanda som sov över där.
På lördagskvällen blev det melodifestivalen i Lisas morbrors lägenhet och sen lämnade hon oss ute i 40 min.
Idag var det en lam dag, Suttit framför tv i Tims säng hela dagen och sovit lite och bakat negerbollar med pärlsocker.
 
Nästa helg blir det att umgås med Folk hemma hos Lisa!
 
Har tröttnat på folk som blir sura för inget, mig kan man förstå varför jag blir så himla sur nu för tiden, och det är ju för det är sista delen av graviditeten och humöret är aldrig nästan på topp då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0