DAG 13

Den här veckan kommer inte vara så speicell förutom PÅSKLOV och det betyder ingen skola för oss.
Idag drar jag nog kanske in till stan och sover hos min pojkvän eller ligger jag i sängen och latar mig hela dagen och bakar något gott tills ikväll för att titta på film till.
Imorgon drar hela familjen in förutom min syrra in till pojkvännens familj och fikar. 
på måndag ska jag packa hela dagen så kommer inte lämna huset förutom om jag ska in till a6 och fixa lite grejor först till berlin och mamma måste köpa strimmlad skinka till sallad.
på tisdag kl.06.00 drar vi från tenhult i en buss påväg ner till berlin, vi ska åka båt minst två gånger dit och två påvägen hem, och sen drar vi in på konfirmationsläger där nere och bara chillar rumpan av oss.
på fredag kommer vi hem halv åtta eller något sånt och då vill jag gärna träffa alla mina saknade vänner.
sen vet jag inte vad som händer,
 
några gamla bilder från berlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0