älsklingen

Jag saknar honom så otroligt mycket, inte träffat honom sen i söndags eftermiddag men imorgon blir det att dra till skolan och ha tre underbara lektioner.. haha!
Tror att klassen tror att jag är död eller något, eller har slutat skolan kanske.. Lärarna har i alla fall berättat för klassen att jag är gravid så ingen behöver glo så speciellt mycket längre.
Pratade med pappa igår, han sa att vad jag än gör så får jag inte göra abort för då kommer ungen vara jätte besviken på mig senare och att soc fixar lägenhet till mig i stan. Rätt gulligt att det kommer från han.

Kommentarer
Postat av: Randan

Ska du behålla det ?? :)

2013-03-13 @ 15:53:17
URL: http://randan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0