Lovet.

Lovet var helt värdelöst typ, helt seriöst.
Var sjuk veckan innan så jag vet inte ett skit va som händer denna veckan i skolan.
Och sen på tisdagen kl.06.00 åkte vi direkt från tenhult, åkte ner till malmö.. åkte över danmarksbron och sen på båten i tre jävla timmar och sen åkte vi till vårt hotel som låg några timmar från självaste berlin.
När vi kom fram åt vi direkt och sen packade upp allt och sen andakt. 
Dagen efter besökte vi lägret som judarna och dem slavade åt hitler, efter det kommer jag inte ihåg va vi gjorde.
På torsdagen skulle vi åka in till berlin och kolla på olika konstverk och gick på musiumet "the story of berlin" 
ÄNTLIGEN på fredagen åkte vi hem mot svergie, min lycka var otroligt stor när man kom in i svergie.
INTERNET och MAN KUNDE RINGA OCH SMSA.
 
Kan lägga upp massa bilder på hur det ser ut i berlin i ett annat inlägg. 
Ska också skriva dagarna jag missade när jag var borta. 
Ni får stå ut med en liten stund igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0