svar på frågorna.

Är du oskuld? - Nej, det är jag inte.
hur ofta brukar du gå på toa?  - hahahah, när jag blir pissig.
Är du kär? - som fan att jag är.
Vem har varit den största kärleken i ditt liv? - Oscar Nordquist och han är det!
favorit rätt? - KEBAD, KYCKLING och FLÄSKPANNKAKOR!
favoritställning? - benen på killens axlar,
favoritställe? hemma hos ocscar,
är du fattig? - nejnej, jag har pengar  ^^
Vad gillar du att göra på helgerna? - Va med Oscar eller vänner eller båda två :D
Röker du? - Ja,
Dricker du? - Nej
din klädstil? - Slapp och random
vilken marabou choklad e godast? (säg Inte frukt och mandel, då är du död) :) - Digestiv 
om du fick tre önskningar vad skulle du önska dig då? - Ett evigt liv, Mer tid med Oscar och Ingen skola.
vad tycker du är finast/fulast på dig? - Finast.. Ögonen och Fulast ... kroppen
gillar du pizza? haha ;) - ATT jag gör.
hur många har du varit tam med? - nja, typ 10 tror jag
vilken artist lyssnar du på mest?  - olika så vet inte riktigt
ad ska du göra i helgen? ;D - kanske va med Dig Ronya, CArro och Sofie :)
 
1. Om du var osynlig i en timma vad skulle du göra då?  - hahah, jag skulle faktiskt gå in till killarnas omklädningsrum och se va dem snackar om :D
2. Om du hade en tidsmaskin skulle du åka fram i tiden eller tillbaka? :) - Framåt :D
3. Är du nöjd med ditt namn? Om inte, vad skulle du vilja heta istället? - Jag är absolut nöjd men vill heta Sofie Johanna Karlsson istället :D
4. Favorit färg? - Röd och Blå
5. Tur nummer? :) - 13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0