sjuka dagar!

 
fredagen ↑
fyfan vilken kväll, 4 bitches and one girl... syftade på casper som tjej då, ni skulle sett honom! haha.
Carro, Jag, Sofie och Ronya klädde ut oss lite, hade målade tröjor, kepsar och mjukisar(inte alla då)
vi dampade omkring, jag snackade med marcus i ngn timme tror jag, och sen så hittade jag ronya och sofie på ett tak, mysigt! och sen så gick jag bort till stationen men sen kom oscar och snackade med mig och jag var snäll mot Tea och Ella! eller jag tycker det iallafall (a) 
Ronya sov hos mig, vi bakade bröd på natten och tittade på en film men somnade.
Dagen efter åkte mamma och jag in och köpte skor till mig o sen mat som jag tog med mig hem till oscar och hans mamma är för go, började gap-skratta och hon var snäll o bjöd mig på mat på kvällen och tillät mig sova över. 
hon är skiit snäll, lovar! Casper var med oss på lördagen, vi vandrade omkring på öxnehaga på kvällen och oscar och jag hade ett litet bråk typ som är över nu, vi fixade det! jaja, orkar inte blogga eller ngt sånt så därför dålig uppdateringt!

Kommentarer
Postat av: ella

Tyckte också du var snäll då hihi :)
Inte för att du inte alltid är det men du fattar haha

Svar: hahhaha, :) <3 jag fattar
Johaanna Sofia.

2012-09-04 @ 17:39:32
URL: http://ellasofiakatarina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0