right now

halvligger i oscars säng med en orm på bröstet(ingen riktigt) han slog mig med den så tog ifrån honom den,
han sitter och kör xbox och är arg för han förlorar tydligen.. hahahah! idag har jag städat hans rum, och vikt hans tvätt! bra flickvän, jag vet.. Jag tvingade honom att ligga still i hans säng och inte röra en fena för han skulle bara varit i vägen, för han irriterade mig som fan på morgonen och där började mitt temprament ta slut.

nu kan jag ta och berätta vad som hände igår.
- ronya och jag kom till tenhult, gick omkring en timme eller något, pappa ringer och skriker på mig men tillslut så bjuder han mig och ronya på en pizza, wiho! sen gick vi omkring och träffade mini och oscar och då småsnackade vi med dem, sen skulle dem åka omkring lite så då gjorde dem det, sen satt vi oss vid torget bland hjörtur, ocea och råttan! sen stack dem, ronya och jag gick in till tonår och sminkade oss, sen gick vi ut och då kom ella, tea, issan och emil och vi var där och snackade lite, sen kom mini och oscar och sen så stack ronya och jag vidare till konsum för att vänta på victor i en halvtimme.... och jag trillade av staketet för jag vinkade till minna och joanna, dem började skratta.. och ronya sitter jämte mig och säger va söt jag är och skrattar.
sen så kommer victor, och vi går bort till tonår, jag snackar med oscar och vi bestämmde att gå och möta casper och sofie för dem hade cyklat till tenhult hemifrån henne.. shiit! sen så snodde oscar sofies cykel och tog med mig, vi mötte lisa och jenny och sen oscar almen och max, sen så åkte vi tillbaka och då kom överaskningen för oscar.
Han blev förvårnad och han fick presenter och tårta, den var god! :* 
Sofie och Casper kom sen när Carro och Jag och Oscar o Emil var bakom ica, sen kom alla möjliga..
Tillslut så åt vi tårtan och alla fick smaka, och dem tackade mig för den goda tårtan! ååhhhh :* 
Jag sov över hos Oscar inatt, och jag vet inte hur det blir i natt, jag är jävligt trött och ska ta och somna nu...
 
 måste bara säga, älskar mina ögon! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0