fredags

började med att komma försent.. började med att missa tåget, missade det andra tåget, satt mig vid busshålplatsen och tog 119 och kom typ halva svenska lektonen försen sen så jag skit i hela lektonen och satt och snackade med therese istället, skit bra! eller gjorde min svenska uppsats som jag fortfarande inte har lämnat in och jag kommer säkert få ig eller ngt sånt, 
fick nästan ett anfall på lektonen med mitt hjärta, har hjärtproblem och det högg till i hjärtat och kunde knappt andas... det är bra att min skola vet att jag har hjärtproblem oxå.. iron
 
på kvällen så blev jag ledsen för en viss person inte svarade och jag har inte hört han på hela dagen, 
jag satt själv vid pingskyrkan och glodde och satt där minst i en kvart själv och det var faktiskt mysigt, sen kom desere och vi hittade en nyckelpigga och sen kom alla andra och jag snackade med dem, sen gick jag, lisa och carro till konsum, we smookade lite! fett mysigt, sen bad vi alla andra komma, saknade min älskling också,
 
sen när hans buss skulle gå så skulle jag gå till honom, men jag åkte rätt in i väggen och sen svimmade jag av, sofie fick panik och smällde till mig, jag var as yr o jag fattade inte vad som hade hänt, brabra johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0