frågor o svar

Äppeljuice eller apelsinjuice? - äppel!
Är du en morgon eller kväll person? oftas kvälls men ibland morgon,
Vilket du föredrar, söta eller salta livsmedel? söta, är sockerberoende.
Ninjor eller pirater? ninjor!
Vilken var din favorit barndom tv-program? kim possible
Är du en samlare av något? kapsyler.
Om du kunde vara något djur, vad skulle du vara? apa,
Om du kunde ha någon supermakt, vad skulle det vara? skulle vilja vara en blandare.
Vad brukar din första tanke när du vaknar? shit, måste gå på toa.
Tror du på utomjordingar eller liv på andra planeter? Ja, det gör jag.
Tror du på spöken? somfan, har ett som förföljer mig.
Har några dåliga vanor? clowner, bita på naglar och bli avensjuk för lätt.
Lista 3 av dina bästa personlighetsdrag: omtänksam, rolig och galen.
Lista 3 av dina värsta personlighetsdrag: sur för inget, blyg och klumpig.
Lista 1 sak du önskar att du kunde ändra om dig själv: min rygg
Vad är det första du märker på det motsatta könet? ögonen,
Vilken personlighetsdrag söker du hos en partner? behöver inte söka, har redan min prins! <3
Vilken personlighetsdrag tycker du hos andra människor? roliga, förstå min dåliga humor och galen
Är du oftast en ren eller stökigt person? båda och, men älskar att städa.
Om du kunde leva var som helst i världen, var skulle du bo? paris med min pv <3

Vad är din favorit sak att göra på en lördag kväll? va med pojkvännen <3

Har några dolda talanger? baka ! :D
Vad skulle vara ditt drömjobb? äga ett bagari
Vilket skulle du hellre ha, 100 miljoner dollar eller sann kärlek? sann kärlek som jag har,
Om du var tvungen att byta namn, vad skulle du ändra det till? sofia johanna karlsson
Tror du på livet efter detta? nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0