10 sanningar.

Jag älskar min nya klass, så härliga och tysta när man arbetar.

jag tror att om jag besöker någon på sjukhuset så kommer dem dö några månader senare.

jag har bitmärken över hela armarna.

jag har inget emot folk längre, jag hatar bara fyra styckna tror jag..  och dem bor inte ens i jönköping/tenhult (somturär)

Ingen kan vara klantigare än lilla mig, kommer fortfarande ihåg nian på rosenlund.. åkte rätt in i väggen flera gånger om, och anders visste att det var jag som gjorde det varenda gång även om jag hamnade under mattor..

Nu har vi en So-lärare som är så jävla mycket värre än dem värsta lärarna på rosenlund.

ibland på fredagskvällarna vill jag sätta mig någonstans där ingen hittar mig, och sen försöker folk få tag på mig och leta efter mig och bli oroliga.. för att se hur många som bryr sig om mig.. 

jag går med en vinterjacka nu, hösten har inte ens gått ut än.

jag är avensjuk på min kompis sofie för att alla säger att vi är lika, och då tror man att sin pv ska lämna en för sin bästavän, men jag vet att han aldrig någonsin skulle göra det.

Jag saknar mina gamla goa klass.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen uppdaterade du! :D

Hihi har också på mig min vinterjacka :)<3

2012-09-17 @ 21:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0