lyssnar på justinbieber..

fyfan va bra hans nya låtar är, jag skämtar inte... haha! 
igår var jag med lisäää, vi va nere vid june till fyra, träffade en as rolig snubbe där( och då menar jag verkligen snubbe `` ) 
och sen stack vi till rosenlundsskolan, o snackade med danne, albin och cris. 
Sen åkte vi tillbaka och tog 119 bussen hem till lisa och sen satt vi och snackade i två timmar.. väldigt mys! 
vi ringde sofie och bokade upp henne på lördaag oxå, TJEJER enbart.
 
Tänkte gå på tonår vid ekhagskyrkan igår, men jonathan spydde så han kunde inte gå och om ajg skulle gå dit skulle jag bli dissad av min pojkvän, men sånt är livet. 
Jag mår iallafall bra, känner för att dansa ikväll haha! ni ska få se på dans ikväll, vänta bara! ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0