höstlovet!

shoppade ju igår, skaffade skor.. ett nytt linne och två par byxor, gud va jag älskar det.
på kvällen h'nde det iget speicellt, det var bara lamt och idag var inget bättre, klockan är redan snart halv fem och jag orkar inte göra något piss idag men ikväll ska man ut med goa vänner ! 

på höstlovet då fan gäller det.
på måndagen - tisdagen blir det shopping i ullared! 
och från fredagen till söndagen blir det bodaborg med tonår! 
mellan dem dagarna ska jag försöka vara med oscar om han är hemma, vilket gött liv man har! 
det positivaste av allt är ju att RONYA ska med på båda av saker, heheheh! :D 

Kommentarer
Postat av: ronya hihi

självklart :D

2012-10-14 @ 00:41:07
URL: http://ronyarocklind.blogg.se
Postat av: ella

lägg ut bild på skorna, linnet och byxorna? :) <3

Svar: Ja, jag gör det imorgon :D <3
Johaanna Sofia.

2012-10-14 @ 22:24:23
URL: http://ellasofiakatarina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0