fredag.

igår var det fredag, efter skolan stack jag till mammas jobb och sen så gick vi o handlade.. fick nya hörlurar!! ÅHHH. 
på kvällen stack jag till sofie och sen körde hennes mamma ner oss, och sen var vi på tonår som vanligt.
blev pissof på arvid som var utklädd till en clown, smällde till honom i ansiktet så det kändes bra.
men satt med hörlurarna på mig hela kvällen för jag ignorerade världen, Sofie blev as förbannd på *host* och smällde till honom och *Host* skulle snacka med mig men han skulle på toa och sen stack han.. så han ska snacka med mig idag som aldrig ens kommer att hända så... mitt liv suger.
 
 
jooo förresten, var blåååå igår hela jag!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0