ett jävla skott... och jag är död.

det var en gång en flicka som hade fått liv hjärtkrossat och hon visste inte vad hon skulle göra..
det enda hon förstod sig på var killen hon älskade och döden.. hon visste att killen var hennes enda kärlek och ville dö gamal med honom.. men hon visste också att döden var bra för henne, eller det var det hon trodde.
en gång sårade killen henne rejält.. hon började skära sig men det gick inte håll.. även hur många gånger som helst gick det inte... Hon trodde det var något fel på hennes skin men det var inte det som var problemet..
Det var att gud hade bevakat henne, och skyddat henne från allt skärandet men han kunde inte beskyda henne genom att bli sårad av killen hon älskar.
En dag kom killen fram till henne och frågade henne varför hon var ledsen eller arg, tjejen tittade på killen och tårarna började komma fram, hon sprang därifrån och killen sprang efter henne och när killen fick tag i henne .. tog han tag i henne och kramde om henne så hårt att han aldrig skulle släppa taget om henne, tjejen började gråta ännu mer och sa att det var hans fel att hon ville dö.. killen tittade på tjejen och frågade hur det kunde var honoms fel.. tjejen sa med en klump i halsen.. jag hörde att du satt på en annan tjej.. Killen tittar förvårnad på tjejen och sa, du.. jag har inte satt på någon annan tjej och jag skulle inte krossa ditt hjärta.. om jag skulle vara otrogen mot dig skulle jag aldrig förlåta mig själv.. du är min själsfrände och jag älskar dig sa killen och började kyssa tjejen långsamt men livfullt.
 
- JAG BÖRJADE TYCKA SYND OM MIG SJÄLV... -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0