design skit.

som ni ser så har jag en ny design.. MadebByAmandahThunberg.
orkade inte sitta och greja med kodmaller och sånt skit som finns i designen så jag tog en av hennes designer.
 
detta blir en jävligt massa frågor justnu, men orkar fan inget annat så ni får stå ut.

Fyra frågor om förhållanden:
Är du singel? – komplicerat.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej, för jag fall inte för Oscar för första gången.
Hur många har du varit kär i? – två styckna,
Är du kär just nu? –  ah

Tio frågor om dig själv:
Namn? –  Johanna Sofia Karlsson. 
När fyller du år? – 9 Januari
några piercingar? – Nej, men ska skaffa navel.
Vad har du på dig just nu? –  mjukisdress.
Vilken årstid är bäst? – Sommaren for the life.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – Sovmorgon, vakna upp med den bästa och sen lagar han frukost. 
Vad tycker du mest om hos dig själv? - mina ben och ögon.
Vad är du bra på? – att kämpa för något som jag egenligen inte borde kämpa för.
Vem älskar du mest på denna jord? – mina fina vänner.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – Tillsammans med någon
Läggning? – gilla det andra könet.

Sex frågor om dina vänner:
Vem vet allt om dig? – Oscar eller Sofie.
Vem är den roligaste av dina vänner? – alla som har den torraste humorn.
Vem är snyggast av dina vänner? – Tim eller Oscar.
Vem är mest partyprisse? – Joanna klart.
Vem är den du helst har filmkväll med? – Sebbe, Tim, Sofie, Reva, Ronya, Ellen, Kim 
Vem av dina vänner är mest ”evil”? – Tror faktikst att Ellen är det men jag älskar dig ändå :*

Tio frågor om din familj:
Vem står dig närmast? – Ingen av dem. 
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – helt okej.
Vem är farligast i din familj? – Jag.
Vem är roligast i din familj? – jag eftersom jag har torrast humor.
Vem är coolast? – Jag.
Har ni något husdjur? – Jupp
Vem har du mest gemensamt med? – Mamma.
Vem står för underhållningen? – ingen aning.
Vem sover du oftast med? – min sköna kudde.
Roligaste kvällen med familjemedlem? – När vi tittade på en "wild hods" skit roligt.

Tio frågor om idag:
Vad har du gjort? – Vaknat, tittat på onetreehill o käkat på min älskling.
Har du varit glad idag? – nej.
Har du varit ledsen idag? –  ja.
Har du gjort något bra idag? – sovit länge. 
Vad ska du göra nu? – tråka o sen packa.
Har du gjort något dåligt idag? – nej men ska göra det snart..
Vad har du ätit idag? – glass.
Har du duschat idag? – nej. jag ska det.
Är du trött nu? – NEJ
Vad händer imorgon? – Ska åka iväg, skit kul.
Trivs du i skolan? – nej, ska hoppa av.
Har du varit i skolan idag? – ehm... lov!

Annat:
Hur mår du just nu? – sugigt.
Har du piercat dig? – nej.

Telefon/mobil:
Vem ringde dig senast? – Ronya.
Vem ringde du senast? – Tim
Vem sms:a dig senast? – Tim
Vem sms:a du till senast? – Tim.

Övrigt:
Är du hungrig nu? – Ja, men tänker inte äta.
Vad är klockan nu just nu? – 11:12
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – Swefilmer, blogg.se

Familj, igen:
Hur länge sen var det du träffa din morsa? – några timmar sen.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? – samma sak,

Kärlek:
Är du kär just nu? – Jupp!
Har du kysst någon idag? -Nej
Har du ett förhållande? – komplicerat.
När går gränsen vid otrohet? – när killen eller någon annan kysser/pussar.
Är du romantisk?  - som fan,
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – Ah, fast dem var inte tillsammans då.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – massa gånger, gick iväg och han gick efter.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? – Alfred Palmer.
Hur länge höll det? – fyra månader och fyra dar.
Hur länge var ditt kortaste? – en vecka.
Hur länge var ditt längsta? – Fem månader minus fyra dagar.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – jag vill vara lycklig.

Förhållande:
Har du varit tillsammans med två samtidigt? – Absolut inte!
Är du en bra pojk/flickvän? – Många säger det.
Vem sov du senast bredvid ? – Ellen
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? – Rasmus Svensson. 
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållende med? – Nej,
När fick du din första kyss? – I Sjuan.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – 19 eller något.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – USSSSSH, fyfan.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – Ja,
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? – dumpad...
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? – mjukisbyxor, o linne!!!

 

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hehehe <3<33

2012-11-03 @ 07:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0