Missing..

Fullt upp, mitt schema är fullbokat hela tiden... sov över i tenhult igår. Mysigt. var ute till elva, sen gick och la oss.. idag när jag kom hem till reva så somnade vi i två timmar.. sen stod adil, simon och fanny utanför och väntade på oss.. orkade inte öppna dörren till revas rum först så dem smsade och kollade om vi var där. hehe!

ska berätta om mina dagar(om ni kommer ihåg det)
3. Dina kompisar - 
Mina kompisar, shit... Det är väldigt svårt att berätta om mina kompisar för dem är så himla speciella för mig. det finns verkligen inget som är bättre än dem, har olika grupper av personer som är mina kompisar. Dem umgås ju inte med samma folk precis, hehe... vi har ju mitt orginala gäng(joanna,minna,hanna,ellen och jag) och sen har jag massor andra omkring mig. Älskar dem med hela mitt hjärta.. ställer alltid upp för dem! <3
4. En person du ser upp till - En person som jag verkligen ser upp till är Pierre. han är bäst!
5. En bild på dig för 1 år sedan - har ingen bild på mig själv *host* 
nämen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0