dagarna..

8. Bild på din garderob
9. I din väska finns...?
10. Hur ser din framtid ut?
11. En bild på någon du saknar
12. En bild på ditt rum som det ser ut just nu
13. Ett kort någon annan tagit på dig

- Glöm o uppdatera... har suttit här i fem minuter på att räkna vilka dagar jag ska skriva om. blooonde!

8 - vill inte ta en bild på min gaderob för jag använder inte ens hälften av dem kläderna men skulle sakna dem om jag slängde dem, <3 
9 - penna, pengar, kort, headseat, tamponger, nycklar, extra tröja.
10- min framtid... skaffat familj med ngn jag älskar, stort hus, fyra barn, sambo med min bästavän innan giftemål, mm.
11-
12 - vill inte ta kort, för komplicerat.
13- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0