alla går åt olika håll.

jag har tänk på en sak som är en stor grej fast den växer och växer mycket varje dag...
Alla vi fem, you know... minna,joanna,hanna,ellen och jag..
vi går åt olika håll efter sommarlovet.. vi visste att en dag skulle det hända men redan nu?! vi har inte ens gått ut 9:an än...
Minna kmr säkart börja på E.D, Hanna också så de två kommer vara  vid varandra hela tiden.
Joanna ska börja på P.B om hon kommer in som hon kommer att göra, och Ellen ska också gå på P.B..
sen kommer jag här och sökte in till bäckadal... forever alone, fast har ju rashid med mig troligvis då.. och liksom ah...
jag vill inte att det ska ta slut än, inte innan sommarlovet iallafall.. jag kommer att sakna er så otroligt.

några bilder på össs....

Kommentarer
Postat av: Din bitchiga vän <3

Kommer sakna dig med! Vi alla får göra allt vi kan för att hålla ihop ändå <3

2012-03-25 @ 19:21:21
URL: http://ellenthaberit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0