yes, nu kommer ett sånt inlägg igen!


1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker?
Facebookeee, Instagram o blogg.se såklart! 
2. Sjunger du hemma eller i duschen?
Både två, sjunger väldigt mycket ibland hemma.. men typ aldrig i duschen
3. Kan du spela något instrument, vad?
Jag kan inte spela något instrument, bara min egna röst.
4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär?
det berov på om jag är hemma eller inte, o om jag har lust eller inte.
5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar?
följer ingen kändis på internett så, men om stefan salvatore som egenligen är Paul Wesley hade en blogg skulle jag defentivt följt honom! <3
6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit?
Paul Wesley
7. Alla samlar på något, vad samlar du på?
Jag samlar på kapsyl:er, så roligt. 
8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing?
Tuffing, är en bitch inligt många så jag är tuff för om man är en bitch är man inte en liten mes.
9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film?
How i met your mother ofc, bästa serien efter Vampire diaries! 
10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda?
Jag gillar att klättra med min bästa vän @Joanna Helt, förra sommaren klättrade vi där vid sandbankarna i skogarna. det var så himla kul att undersöka där för det fanns olika saker man kunde stöta på. Som trädar som ligger hullerombuller, o folk som sitter på träd-delar o vi hörde folk som skrek eller ngt sånt, dem lät väldigt högt.
 
Vad är du för person? 
- Jag är en väldigt gladprat person vid vissa tillfällen och jag kan bli ganska kattig när folk är bitchar.
Vad styr du mest av, Hjärtat eller Hjärnan?!
- Jag styr mest av både två, men hjärtat tror jag för jag är efterbliven om jag får säga det själv så det finns inte så mycket att tänka om, förutom oscar då för han har jag på hjärnan hela tiden <3
Har du fimpat en cigg på någon? 
- Nej, men jag har en kompis som andra kompisar har gjort på henne!
Säg tre ställen du brukar umgås.
- Sängen, Soffan o Gatan
Har du haft sex?
- Den svarar jag inte på.
Vad vill du ha just nu?
- Jag vill ha min oscar, som kan värma mig o bara ligga jämte mig så jag får höra hans hjärtslag mot mitt bröst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0