min skatt! (L)

woooow, i'm really missing him.

Man brukar säga såhär " jag har aldrig känt såhär för ngn innan" men det börjar bli så jävla uttjattat att gå omkring o säga exakt samma saker som man gjorde förra gången man var kär i en person. 
ville bara säga att han är min speicella lille pojk som jag älskar väldigt mycket. 
när mitt hjärta blev krossat så tog han upp det med en limpistol o limade ihop det av sin kärlek. 
så otroligt lycklig, han gör min värld mer annorlunda än va den redan är(tro mig, den är redan annorlunda) 
Vi träffades genom våra vänner, o i skolan sen så blev vi kära o nu så sitter du ngn stans uppe hos din pappa o tänker på mig o jag sitter hemma o tänker på dig, så fungerar kärleken på sommarlovet. men du ska bara se när vi träffas, då fan får du se på galenskaper för jag ska springa imot dig älskling, jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0