15 frågor om kärlek o vänskap

Berätta om din allra första kärlek.
Min allra första kärlek var underbar för det var första gången jag fick uppleva att bli älskad av någon.
men när den stunden tar slut är det så jävla hemskt, att man vill slå sig själv tills man ligger o gråter.

Vad gör du när du vill visa någon att den är speciell?
Jag vet inte vad jag gör, antaligen ett av mina cola ninja moves..

Vem är din allra allra bästa vän och varför?
Det är reva, och hon har stått mig som närmast det här senaste halvåret, hon har tröstat mina tårar och fått mig att ligger ner o skratta tills jag inte får någon luft.

Berätta om den mest romantiska stunden i ditt liv. 
Det var när Marcus och Jag var tillsammans, vi var hemma hos honom och det var första gången jag åt mat med hans föräldrar, det var hur mysigt som helst men det kändes pinsamt på samma gång. men det var en av dem bästa stunderna som har hänt i mitt liv.
 
Hur dumpar man en käresta?
Jag vet inte, 

Om du skulle fria (eller redan har gjort det), hur skulle du göra det (eller hur gjorde du det)?
Jag skulle göra det på något speciellt sätt, inte som dem där vanliga.. som att sitta inne på en resturang o lägga ringen vid bröden. Skulle nog gå till hans favoritställe och fria.

Vem ringer du först om det har hänt något riktigt viktigt i ditt liv?
Hanna tror jag, 

Har du ristat in initialer i ett hjärta på ett träd? 
Nej, inte än.. men det kommer.

Berätta om din första kyss. 
Den var hemsk, nu gillar jag inte alls killen det var med.. han har blivit snobbig.

Vem är din nyaste godaste vän?
Adil,

Vad är ditt bästa romantiska filmtips (man bör börja gråta när man ser den)?
Peter Pann, den otecknade

Har du vänner som du inte har kontakt med så ofta, men som du vet att alltid finns där?
Ja, det har jag.. Jessica Thure<3<3

Har du någon gång "gjort slut" med en kompis? Varför?
Jag tyckte att hon var för tjatig, hon tjatade om allt och hon klagade alltid på sig själv.

När sade du första gången "jag älskar dig" åt någon?
2010, till mitt ex.

Livets skola är hård - vad har du lärt dig om kärlek och vänskap det senaste året?
att man ska släppa taget om den man älskar om den personen inte vill inse vad han har förlorat. (kärlek)
låt aldrig någon förstöra din vänskap, för tillslut kommer aldrig den vännen tillbaka till dig (vänskap)

Kommentarer
Postat av: Hanna

ååh sitter & kollar igenom HELA din blogg och läser dina grymma inlägg, så söt är du, vi måste ses någon dag bästis! <3

Svar: jaaa, de måste vi <3
Johaanna Sofia.

2012-07-01 @ 17:52:15
URL: http://hhannaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0