dagarna..



skulle gått på stan med hanna och joanna i lördag men det blev inte av, 
satt mig vid ekhagen för att vänta på ngr kompisar som skulle bada och jag skulle vara med, 
sen kommer oscar och försöker skrämma mig bakifrån men det går inte för moa ropar mitt namn, 
efter det åt oscar och hans familj pizza för moa fyllde år och sen fick vi tårta, missade bussen så fick sova hos oscar den natten och igår så var jag med oscar hela dagen, missade den sista bussen så sov hos han inatt också och rasmus skyulle komma upp vid sex på morgonen men hans pappa körde honom aldrig för han somnade på vägen hem från skåne, och jag smällde till oscar i sömnen för han skulle gå upp o hämta rasmus men han var inte där.. 
har haft dem bästa dagarna, oscar och jag diskuterade vilka sidor han har sett av mig.. alla sidor förutom en sida(kommer inte ihåg va de var)
 
imrogon sticker jag till ekhagen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0