Tenhult

Ikväll var det tenhult som hände, 
inget kul förutom när vi satt vid torget och körde "jag har aldrig" och sen kommer johan in klivandes och han var rolig av sig, haha! och larsson är go av sig som vanligt, saknar det folket men jag gillar att umgås med killarna o tjejen på ekhagen! (jonathan,ronya,koffe,rasmus,oscar) 

Det sista av kvällen var att skype:a med oscar, kände att jag behövde snacka med honom för att höra hans röst för är lite nere nu när han sommarjobbar i en vecka! kommer att slänga mig över honom när jag ser han nästa gång, aja.. imorgon drar man till stan med Ellen o Joanna! vi ska ha de möööjsigt! <3

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ja! De ska vi! :D

Svar: yeees <3
Johaanna Sofia.

2012-08-04 @ 11:08:08
URL: http://joannahelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0