stan!

I fredags så åkte jag in och umgicks med några vänner, 
var hos victor, det var as najs för hans hus är som västa palatset. 
Efter det gick vi ut för han skulle på bio md ngn tjej ;) 

så vi gick omkring och hamnade på burger king tillslut.. det var gottgott. 
och jag vilade lite och slog i huvudet i bordet plus min mobil, de va inte så värst skönt. 
Sen så bestämde vi(ronya,jag,oscar och victor) att sova över så vi sov hos victor. 
vi fick ingen blund typ bara 2/3 timmar och det var det värt det för vi flumade omkring på natten.. 
jag var lite trött i början för jag hoppade omkring med två toffsar på huvudetr och tog upp mitt fet från magen som folk säger inte att jag har men det har jag, hahah. ronya har film på det! och sen så tittade vi på film, 

dagen därpå så va vi tvungna att gå upp tidigt för att victor skulle spela handboll! det var kul och se på... :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHA ojdå att du märtke det! ;) <3

2012-08-12 @ 20:25:27
URL: http://hhannaf.blogg.se
Postat av: Joanna

Vem är Victor? :)

Svar: gustafssonj :)
Johaanna Sofia.

2012-08-13 @ 15:17:58
URL: http://joannahelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0