rosenlundsskolan!

började nio idag, mamma släppte av mig hos oscar vid halv åtta, vi gick upp till rosenlundsskolan.. hängde där,  minst 20 personer frågade vad jag gjorde där, alltid lika roligt att träffa folk som man gick med förra året.

Åkte ner till min skola vid kvart i nio, gick till vattentornet, sen fick vi sluta.. as najs! 
Jag åkte tillbaka till rosenlund o hängde på skolan, skit roligt att få ha den där känslan att man tror att man går på skolan men man gör det inte... saknar den över alllt! kärlek till er och skolan, 

efter när ronya, victor och oscar hade slutat stack vi hem till victor och bakade chockladbollar och konstig kladdkaksmuffins kaka, sen somnade oscar och jag till i soffan.. trötta.. jau! sen kollade vi på film, sen åt vi korv, kunde inte andas innan när vi åt upp det vi hade bakat, eller fick typ ingen luft för skrattade för mycket! men mysigt dag :* 

Kommentarer
Postat av: ella

Hahaha inte jag som trodde du tvingat rektorn låta dig gå om ett år bara för att du inte ville byta skola.. Haha (a)

Svar: bara det vore så så skulle jag vara skit glad :D
Johaanna Sofia.

2012-08-22 @ 23:45:14
URL: http://ellasofiakatarina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0