my hands in my pocket.

Igår var jag på ekhagen(igen) och då tappade min skatt bort sin mobil.. men sen idag så hittade jag den! snacka om att ha tur och allt sånt, jag var jätte glad efter det och oscar trodde inte på mig först när jag snacka med han i telefone men han är glad nu att jag hittade den :') känner att jag är svergies bästa fv, för dem står ute i regnet i en halvtimme och väntar på en buss och blir blöt från top till tå och sen går omkring och letar efter sin käraste mobil och sen pussa sönder honom för man är glad att man har honom? inte alla precis..
älskar honom verkligen skiit mycket, Smsade hanna och sa att vi skulle ha ett tjejsnack för vi har inte träffats på heeeela fucking sommarlovet, och jag känner verkligen för att träffa henne och ha snacksnack! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaaaaaa vi ska ha snacksbacksback när jag kommer hem från göteborg o det kmr bli jättekul!! ;D<3

2012-08-09 @ 20:51:24
URL: http://hhannaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0