frååågor!

känner mig tom, tom av allt!
 
KÄRLEK:
Är du kär just nu? som fan,
Har du någon tjej/kille just nu? ah, världens bästa!
Har du dumpat någon? tyvärr...
Har någon dumpat dej? ja...
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? nej, det har jag inte. bara meningslöst ju
Vem kramade du senast? oscar
Är det okej att din kille strular med en annan tjej? om killen vill förlora sina kulor och tjejen få en rak höger så visst, IROOONNNII!
 
SKOLA:
Är du duktig i skolan? när jag jobbar och är konsentrerad så ah,
Har du bra betyg? ganska bra betyg ändå...
Har du fått göra ett omprov någongång? massa i matte,
Har du fått ett bra resultat på ett prov? ah, ett VG :D
Sköter du dej i skolan? inte i slutet av nian, men nu är det tuffare så ja, jag sköter mig.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? väldigt många gånger,
Haft mobilen på lektionstid? varje lektion
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? nej, jag springer ut från klassrummet istället :D
 
VÄNNER:
Du har vänner? dem bästa!
Vem/vilka var du med sist? Oscar, Marcus, Sofie, Carro och dem...
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? jag dömer dem inte för utseendet, jag dömer dem för personligheten. och jag älskar deras personlighet.
Är det okej att ha kill-kompisar? har faktiskt mest kill-kompisar än tjej-kompisar...
Har du pussat någon av dina kompisar? ja,
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? nejj, dem är för värdefulla!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? min bästaste vän som jag gjorde allt tillsammans med, och nu är hon borta......
 
DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? igår kväll var jag det,
När grät du senast? igår kväll,
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? för länge sen,
Du har slagit ner någon? inte allvarligt, men bara på skoj
Du har skadat någon med flit? ah..
Har du någon gång velat döda någon? bitchar som ronya och jag ser på stan och ngr på rosenlundsskolan :D
 
DIN MOBIL
Vad står det i det senaste skickade smset? - JENNY!!!!!<3
Vad står det i det senaste mottagna smset? .fl
Vilka finns i din inkorg? Oscar, Victor, Adil, Marcus, Koffe, Anton, Carro, Ocea, Amanda, Ronya, Sofie, Joacim, Zeed,
Vilka finns på din "mottagna samtal" lista? samma som där uppe,
Vad har du för bakgrundsbild? En bild på oscar när vi sitter vid a6 och kollar på när rasmus skate-ar
Vem smsar du oftast med?  Koffe, Sofie, Oscar, Adil
Ringer du hellre än att smsa? Berov vem deet är,
Vem är den 12:e kontakten? Ella Berggren! :)
Vad tycker du om den personen? Hon är jätte snäll och verkligen söt! <3
Vilket nummer raderade du senast?  tror det var någon jag hatade :P
Brukar du trycka upptaget/ignorera samtal när du inte vill prata med den som ringer? Bara om jag är arg vid det tillfälltet.
Vad har du för ringsignal? ngn lg låt,

Kommentarer
Postat av: ronya

those bitches going to die :D <3

Svar: yes, they are going tooo diee! :D <3
Johaanna Sofia.

2012-08-25 @ 21:29:12
URL: http://ronyarocklind.blogg.se
Postat av: Hanna

På vänner står det att du aldrig dömer folk utifrån deras utseende! Hur kommer det sig då att du vill gå och slå ner bitchar på stan? Då dömer du ju dom... Det är väl inget som säger att dom är bitchar? Det är ju i så fall du som är om du går omkring och "ska slå ner massa bitchar som går förbi mig"
Sakerna går emot varandra. Vill bara att du ska förklara närmare så att jag förstår! :)

Svar: men dem är ju inte mina vänner, och man brukar klä sig i sin personlighet och dem jag brukar träffa på stan stirrar efterblivet på en och hån-skrattar så varför kan man inte döma dem efter det? för då vet jag ju hur dem är! :) jag fattar hur du menar,
Johaanna Sofia.

2012-08-26 @ 11:20:39
URL: http://hannas.blogg.se
Postat av: ella

Åh vad söt du är hihi :) <3

Svar: :) <3
Johaanna Sofia.

2012-08-27 @ 06:53:28
URL: http://ellasofiakatarina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0