första skoldagen

du vet jag satt mig på en stol sen trillade jag... nej det händer bara i victors rum!
var fett mobbad tills ngn vågade snacka med mig, kom i RL1A! söööögg på den.
fick massa papper, info och en penna som jag lämnade in,  pratade med en lärare som tyckte att jag var ensam så jag berättade hur det var, började nästan gråta för jag saknar eleverna på rosenlund! kärlek till er! ALLA förutom dem ajg inte gillar,... men ah, hade ett bra snack med ellen efter skolan, kände för det och det var mysigt, vi skrattade o allt, sen träffade jag oscar och fick kramar och pussar av honom. pyusss på er o min sämsta skola

Kommentarer
Postat av: majs

hahahaha bara för att jag kan.
jag gillar majs....de vet du nog...
om du vill...kan vi gå t en krog..
elr kanske inte...för du nästan dog...
lixom vafan...när du bara drog...
fan va jag äger på rimm.....
hahahahahhaha puss på dig :* saknar dig ngt enormt! <3

Svar: HaHAHHA!!! <3saknar dej med <3
Johaanna Sofia.

2012-08-21 @ 22:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0