Ah, skriver ner känslor.

Ingen vet hur det egenligen är att vara mig.
Alla tror att dem vet bäst när det gäller mina känslor eller vad jag ska göra för ni har fel, så jävla mycket fel.
Jag säger att inget kommer ordna sig för jag vet att det inte kommer att göra det, han dumpade mig. Vadfan tror ni egenligen? att han BARA var en vanlig kille eller? Nej han var mycket mer än så, han var den ENDA killen jag kunde lita på och verkligen älskat.
Jag har sagt så om Johan och Anton också men Marcus är helt annorlundare än vad dem två småidioterna är.
För marcus har den där styrkan för att få mig att bli hur glad som helst, ingen har den styrkan än honom.
Marcus har så jävla mycket mer än bara den där styrkan.. Han var sig själv med mig, han brydde sig fan inte vad andra sa när vi var på G men nu vet jag inget längre. för att allt har gått åt helvete med kärleken.
Jag blev kär, första gången vi var tsm så dumpade jag honom för jag var osäker men efter dumperiet så blev jag kär, jag borde tänka flera gånger än en. Jag sumpade det först, men sen så gjorde han det.
-hur fan ska jag kunna leva när jag vet att han inte vill ha mig längre.. asså det är MARCUS vi snackar om.
Jag skäms inte att han är en 98:a för han är speicell, Jag bryr mig inte om han läser detta.. för du ska veta att du är den personen som har betytt mest för mig, Du sårade mig verkligen.
Jag sårade dig också, förlåt för det. Men om jag inte hade gjort det.. vad hade hänt då?! Vi skulle ha firat en månad & vi skulle nog itne upplevt det vi har gjort tsm än.. kanske men inte säkert. Livet kommer inte gå bra, jag vet det. Så sluta ljuga för mig alla.. ni säger att allt kommer att bli bra, men jag har en känsla att det inte kommer göra det. För han kommer säkert umgås med lisa igen.. och då bli det inte bra!

Kommentarer
Postat av: Michaela Forslund

Åhhh Gud vad fin text, vrf gillar du inte Lisa (inte för att jag gör det så mycket men)?;)<3

Svar: hahha, va gammal, allt har ju ändras nu och ah, känner inte detsamma för marcus längre och ah, du fattar :) och gillar lisa nu :) <3
Johaanna Sofia.

2012-09-18 @ 21:51:30
URL: http://mango.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0