dag för dag

Dag 1 - Presentation av mig själv
Jag heter Johanna Karlsson, och jag är snart 16 år gammal. 
Jag bor hemma med min mamma,pappa och syster.
Jag är aldrig hemma, jag umgås med mina vänner i tenhult istället.
När jag inte får som jag vill så blir jag ganska arg direkt.
Mina humörsvängar är verkligen inget och leka med.

Dag 2 - Något jag tipsar om
Jag tipsar om nyrakade ben.
Det är så jävla underbart, lena och snygg som fan!

Dag 3 - Det här åt jag idag
Jag har inte börjat äta än, ska ta en skål med flingor och fil snart.

Dag 4 - Mina syskon
Min syster och jag är helt två olika personer.
Hon är intresserad av bilar, och jag allt förutom bilar.
Hon är kortare än mig också, hon brukar vara dum mot mig så jag kaxar imot för jag ska inte ta skit från min egna syster, hon brukar vara snäll ibland också.. hon har förändras när hon är med sin nya pojkvän. Hon är aldrig hemma också för hon är alltid hos honom, om de inte träffas snackar de i telefon hela tiden, jag har inget imot det eller något så jag ska sluta skriva nu.

Dag 5 - Min kärlek
För två veckor sen skulle jag säga att min kärlek var någon helt annan.
men nu säger jag min kärlek är mina vänner, utan dem skulle jag lida.
Dem är speicella på deras egna sätt.

Dag 6 - Min dag i detalj
Min dag kommer bli att sitta vid fb, kolla på vampyr dieres och sen sova.

Dag 7 - Mina bästa vänner
Mina bästa vänner är absolut allt för mig. 
( jag lägger upp ett inlägg sen med dem)

Dag 8 - Mina passioner
Mina passioner är min telefon och mitt skrivhäfte.

Dag 9 - En perfekt helg för mig
Fredag - umgås med vänner.
Lördag - festa.
Söndag - chilla.

Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
T-shirt och troser.

Dag 11 - Min skola
Rosenlundsskolan, en av jönköpings sämsta skolor.
Alla säger att den suger men jag gillar den verkligen.

Dag 12 - I min handväska
Där brukar finnas,. 
en extra tröja, nycklar, smink, kondomer, pennor, pengar

Dag 13 - Något jag alltid har på mig
underkläder.

Dag 14 - Vad jag blir riktigt glad av
av att skratta, det bästa av allt.

Dag 15 - Mina drömmar
Mina drömmar är att få gifta sig med en underbar man och dö lyckligt.

Dag 16 - Fula ovanor
bita på naglar.

Dag 17 - Min bästa resa hitills
min bästa resa är berlin resan med konfagänget.
det var sjukt mysigt.

Dag 18 - Min bästa födelsedag
9 januari, när jag var liten.. det fanns inget bättre när man var liten.
jag får knappt något längre, släkten firar inte mig så det finns inget sämre.
Dag 19 - Något jag saknar
Jag saknar känslan att älska någon som kommer att finnas här ofta.
När man ligger och myser i sängen med en person och tittar in i ögonen på den personen och man vet att den personen älskar en så sjukt mycket, att man kan säga till den person vad man tycker när h*n ligger framför dig.

Dag 20 - En dag från 2010 som jag minns så väl
Jag minns sommaren, jag var mycket i aneby då.
jag skrattade, dem skrattade, alla skrattade och hade kul.
en sommar jag aldrig glömmer.

Dag 21 - Min önskelista
min drömkille är högst upp.

Dag 22 - Det här upprör mig
att folk tror att dem vet allt men egenligen vet dem inget.

Dag 23 - Något jag önskar att jag gjorde mer
att umgås med alla och inte bara några hela tiden.

Dag 24 - Det här får mig att gråta
minnen som aldrig kan uppnås igen & farfar.

Dag 25 - Hur mitt största intresse kom till
när den killen jag älskade för två år sen dumpade mig började jag skriva texter om hur han var och hur jag var och hur världen var, genom honom har jg börjat skriva och nu har jag hela block fulla med texter om hur livet är fast bara från detta året.

Dag 26 - Mina rädslor
clowner är min största rädsla, när jag ser en clown eller när någon härmar någon så blir jag helt förskräckt.

Dag 27 - Min favoritplats
jag har många ställen jag brukar umgås på men mitt favoritställe är nog där ingen kan hitta mig.

Dag 28 - Jag & spöken
Jag och spöken? .. det går inte ihop.

Dag 29 - Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, vem skulle jag byta med?
jag har ingen anning, det finns jätte många som är söta men det är en tjej i skolan som heter Sofie och hon är sjukt söt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0