.............................................................

jag kände för att gråta och jag kände för att slå till idioten.
det var bara en av känslorna jag följde.

Jag började gråta, först satt jag mig ner helt still och sen började jag gråta långsamt.
folk tittade på mig, några stannade upp och försökte trösta mig men det gick inte.
jag satt och glodde medans tårarna bara rann, jag mådde dåligt.
folk fattade inget varför jag grät, när jag berättade varför ville dem smälla till idioten.
dem lätt bli eftersom det skulle göra mig ännu mer ledsen, 
Jag sa att jag skulle snackade med idioten nästa gång jag såg honom men jag ignorerade
honom för jag ville inte snacka med honom, jag visste inte vad jag skulle säga.. 
Folk tycker jag är helt dum i huvudet för jag inte smällde till honom när han behandlade mig så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0