torsdag-freedag

torsdagen blev att va hemma från skolan igen. [jagkanskeredanharskrivitdet]
på kvällen drog jag och mamma och köpte nya kuddar till min nya säng som är mycket större.
och sen åkte tim med oss hem och sov här från torsdag till fredag och sen drog vi in till tenhult idag på kvällen.
Har haft ont i min ena sida av ryggen idag så drog redan hem vid tio och ligger helt medvetslöst här i sängen nu.
Imorgon ska vi in till akuten för att se va som är problemet fast bara om det blir sämre.
 
PÅ tisdag åker jag till berlin så kommer inte kunna uppdatera ett skit då, men ngr tidinställda inlägg blir det väl.
Kommer hem på fredagen den veckan och kommer tillbaka med massor av gottgott eller tillomed ngn present till några supersöta vänner som ställer upp för mig nu och barnet. 
 
 
ni får en bild på negerbollarna jag gjorde förra veckan för att inte de ska bli bildbrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0