DAG 03

Min familj
 

- Jadu, vad ska man skriva om sin familj? Att den är perfekt och allt? NEJ! för det är den verkligen inte.
Jag har en syrra på nästan tjugo år som gick om ett år på gymnasiumet och har fortfarande inte flyttat hemifrån.
Har en mamma som jobbar med gamlingar och min pappa jobbar på olika jobb runt hela jönköping. 
Min pappa har väldigt ont i lederna och musklerna och han hoppade av skolan i min ålder och började ta lumpen. 
Min Mamma har jobbat på ica i tenhult men hon slutade och ville börja jobba med gamlingar istället.. som jag verkligen inte förstår. 
Min Syrra går fodons programet på TTC vid axamo och går ut trean till sommaren och sen ska hon flytta hemifrån.
Min familj har väldigt dåliga egenskaper men några är också bra men inget som jag skulle stå ut med i en vecka, därför jag aldrig är hemma förutom en dag i veckan. 
Jag har en hund som är skit jobbig, och fyra katter. 
En av katterna hatar mig, En av katterna älskar min mage, En av katterna ligger alltid på min tv och den sista katten lägger sig på mina kläder. 
Och jag bor ute på landet så jag kan inte ta mig till kompisar hur som helst och det suger som fan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för fel att bo hemma när man går på gymnasiet, tror du att det är gratis att flytta hemifrån och bo i lägenhet?! Isåfall tror du ganska fel. Jag bor hemma också, och är i tredje året... Så tänk om innan du säger något nästa gång!

2013-03-20 @ 20:39:36
Postat av: Anonym

den som skrev kommentaren över har damp

2013-03-21 @ 11:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0