DAG 01

Pressentera mig själv!
 

Hej, jag heter Johanna Karlsson och jag bor utanför tenhultsvägarna. 
Jag är 17 år och jag studerar just nu på Ida's skolabäckadalgymnaisiumet. 
Jag är en väldigt upptagen ungdom som har knappt tid till att vara hemma och ta det lungt.
På tisdagar, Torsdagar och Fredagar umgås jag med vänner i tre olika kyrkor.  
Förra året hade jag trättat min första riktiga kärlek och vi chillade stadigt i nästan fem månader. 
Träffade min andra stora kärlek på vintern, två månader efter "the breakout" och I Januari fick jag reda på att jag väntade barn med min förra pojkvän och det är väldigt jobbigt att få reda på att en del av dig kommer börja ett nytt liv. 
Jag fick stöd och har fortfarande samma stöd hos mina vänner som jag älskar enormt mycket. 
Har två riktigt bra bästavänner och ungefär tre nära vänner som jag umgås mindre med men fortfarande samma slags kärlek till dem.
Jag bor hemma med mina föräldrar ute i "skogen" och jag trivs verkligen inte här pga om man har kommit ut hit så är det väldigt svårt att komma iväg någonstans. 
Min mamma är min Taxi, Bankatomat och Väckarklocka. 

Det var lite fakta om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0