10 sanningar

Har inte kört denna grejen på ett halvår minst, tänkte börja med det igen.
 
1 - Min rädsla för clowner började när jag var liten när jag tittade på min katt.
2 - I början av sommarlovet ska jag träna upp min kropp fullständigt av muskler.
3 - Stör mig enormt mycket på småsaker omkring mig hela tiden, t ex om någon skriver på sin dator eller om någon pratar om data-spel.
4 - Jag kommer att ligga inne på sjukhuset i maj.
5 - Min åsikt om negerbollar kommer alltid vara samma sak, NEGERBOLLAR MED PÄRLSOCKER.. annars är det inga negerbollar.
6 - Jag älskar att baka, men när jag väl har lust att göra det så finns det inga grejor hemma.
7 - Jag är en ÄKTA slösare.
8 - Det absoluta kläddesplaget jag har tjatat om är min älskade jeans jacka.
gammal bild.
9 - MIn förebild är Björn Gustavsson och Min prins är Paul Wesley.
10 - Tycker att det är patitiskt att skicka omkring nakenbilder på sig själv när man bara kan erbjuda orginalet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0