DAYS

Dag 16 - 2 april
Min första kyss.
Det var nog när jag fick i sjuan som jag fick min första kyss, nämligen när jag var ungefär fjorton år. 
Var tillsammans med en kille som bor i aneby och vi stod på torget och kysstes förväl.
Dag 17 - 3 april
Mitt favoritminne.
Det var nog i sommras när vi hade en grillfest hos Victor och vi bastade och badade i hans pool och grillade och dem fick smaka på min tårta och vi hade jävligt kul för att vara ungefär 7 styckna.
Dag 18 - 4 april
Min favoritsommar.
Det var absolut förra sommaren som var min favorit, Allt hände på samma gång och man hade bara kul. Typ "forever young" eller något sånt. VI bara chillade och hängde med alla. 
Dag 19 - 5 april
Detta ångrar jag.
Jag orkar som fan att jag inte tittade upp att jag var gravid innan det var försent. 
För liksom jag vill inte känna av denna smärtan längre och vill inte gå igenom en förlossning som jag är livrädd för.
Dag 20 - 6 april
Den här månadern.
Denna månadern kommer gå hur snabb som helst för att det kommer vara massa nya saker som kommer att komma upp och jag bara längar pga jag kommer få sommarlov i maj tror ja och jag kommer inte komma tillbaka till skolan försen ett år senare.
Dag 21 - 7 april
Det här önskar jag att jag.
Jag önskar mig verkligen en iphone. Det är min högsta dröm justnu för precis ALLA mina vänner förutom två styckna har en och dem sitter fastklistrade framför dem och man kan knappt prata med dem och jag vill veta hur det är att vara en iphone nörd
Dag 22 - 8 april
Det här upprör mig.
Att jag inte kan använda vilka plagg som helst längre och kan inte göra det i sommar heller för då kommer jag säkert vara för stor eller för liten. 
Det funkar liksom inte, JAG ÄLSKAR VERKLIGEN MAGTRÖJOR och jag är inte säker på att jag kan använda dem i sommar pga min mage kommer säkert vara hur ful som helst när jag ska visa upp den för mina vänner. Jag kommer att skämas men dem vet ju varför den kommer se ut som den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0