DAGARNA

är så glad för att vi var på mötet med pia förra fredagen, har blivit mycket bättre med familjen nu.
pappa hittade mitt minnerskort som har varit borta i nästan ett halv år och på det ligger det massa bilder från nian, tänkte lägga upp några senare.
 
jadu, i måndags var det öppet hus och jag stod i köket och gjorde mini cup-cakes, skit gott.
sen så i tisdags så var det en vanlig dag, hade huvudvärk så tog treo.  vi gjorde ngn dessert.
i onsdags så tittade vi på en teater och han spottade äpple på mina klasskompisar och frågade mig om jag någonsin har "näs-gossat" med någon, haha... ni vet.. det är bara hälften av alla 1:or o 3:or som satt i samma sal.. inget pinsamt där eller?? jo, och han sköt i biosalongen, fast han var ju skådespelare så det var ju inget allvarligt.
och idag slutade vi vid halv två :') en timme tidigare.
 
STUDIEDAG IMORGON! WIHO.
ska vakna sent oh sen baka lussekatter åt mina kompisar som kommer få smaka på kvällen, mums.
SAKNAR LISA MARED SKIT MYCKET!!! SÅ SKA TRÄFFA HENNE IMORGON, GOSSSIIIEE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0