spenderat,


Hello, jag har spenderat min tid med min pojkvän och några vänner dem här fyra dagarna, det har varit jätte mysigt och roligt. Fick träffa oscars mamma igår för andra gången, var så trevlig att jag tog hennes hand och hälsade. 
Ronya och Jag gillar att köpa glass, för dem här fyra dagar har vi köpt kanske 22 glassar(16 i ena paket och 6 i andra) 
Igår satt jag o skypade med Rasmus och Oscar, tog massor med bilder på dem för att dem var roliga, haha! (kolla länst ner) 
imrogon ska jag upp till ekhagen för att träffa oscar igen, vi vet inte om vi ska vara ensama eller med ngr andra,
Snart ska jag äta mat (min första mat idag) vaknade haalv tre tror jag idag, jätte mysigt att sova så länge, men är fortfarande lika trött!
 
bilder : 
 
  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0