Jag känner mig tom..


min kärlek till dig är gudomlig, du är världens bästaste och jag känner mig så otroligt tom utan din närhet vid mig för du tar upp den med din kärlek till mig, jag älskar dig överallt som finns på denna planet. 
för några månader sen skulle jag kunna sätta allt framför dig men just nu så kan jag inte sätta något framför dig.. du betyder allt för mig, absoult allt för mig. Det är rätt sjukt att säga det så men jag har aldrig haft starkare känslor för någon person innan, det känns som att någon skär ut min kropp när du åker ifrån mig eller när jag åker ifrån dig för det känns så himla hemskt att vara utan dig. Det kanske är för mycket att skriva om till en person, men denna personen är inte bara EN person, han är mycket mer än så.. han är den världefullaste personen jag har träffat. 
han är skön, go och mysig, precis en sån person man aldrig kommer att släppa taget om för man älskar den personen för mycket.. och den personen är min pojkvän som aldrig någonsin kommer svika mig. 
Jag älskar dig Oscar, tills mitt hjärta säger stopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0