Today is gonna be the day when im falling back to you.

Igår började jag titta på Vampire Diaries säsong 3. jag säger bara ett ord! O-M-G
Jag är förälskad i stefan, han är så jävla het. jag kommer fan gråta när säsongen är slut..
iallafall...

inte bloggat på en vecka, hänt olika saker..
- Amanda & Jossan började på rosenlundsskolan.
- Marcus kom hem från gran canaria.
- Amanda och Jag har pratat med reva om skolan..
- Studiedag.
- Blivit mossad.
- Stått i cafét.
det är väll vad som har hänt.. idag är det fredag! skit kul.
FAN ATT REVA INTE SKA VARA HEMMA I HELGEN!
---------------------
När jag ser ditt ansikte undrar jag varför smällde jag inte till dig när jag hade chansen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0