Jag skulle kunna göra allt för att du ska bli min.

Jag hatar att du blev sämre, dra tillbaka mig till den tiden du var bäst.
Jag vill ha tillbaka den gamla du.. den som håller om mig och kysser mig framför alla, den som värmer mig när jag fryser och den som skulle göra allt för att bara vara med mig.
Innan jag släckte ögonen så såg jag dig, När jag hade ögonen stängda såg jag dig, när jag öppnade ögonen såg jag dig.
Du var överallt!

Varför säger du bara inte sanningen till mig än att verka som du inte bryr dig?
Jag bär på Svartsjuka, Jag bär på Kärlek och jag bär på hat.
Svartsjuka pågrund av alla personer som är omkring dig hela tiden,
Kärleken är till dig, 
Hatet är till alla tjejer som pratar med dig,
Jag ville bara ha dig för mig själv, inte för någon annan.
du betyde mer än vad du annar. Jag skulle göra allt för dig, du är den jag älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0