Tips.

Vill ni gå ner jätte enkelt och fort? Här kommer några tips som ni verkligen borde testa.
Sluta äta skräpmat, dricka cola, äta godis och ta bussen om det är bara några busshållsplatser.
Enklare än det är det inte.
 
Först måste ni arbeta upp magmusklerna för att få en riktig platt mage.
GÖR SÅHÄR!
- Dra in magen, håll inne den i minst 30 sekunder och sen drar ni ut den.
sen gör ni om den övningen minst fem gånger per dag i två/tre veckor sen börjar ni träna upp resten av kroppen.
Ni kan t ex göra situps, armhävningar, vara ute och springa, köra idioten, Lyfta vikter, springa på maskin mm.
 
Detta är vad jag kommer att göra så fort förlossningen är över så jag kan träna upp min drömkropp som jag lär behöva.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0