Svar på kommentaren.

Det var någon som skriv något liknade såhär "är du verkligen gravid eller skojar du om det?
Mitt svar: JAG SKULLE ALDRIG NÅGONSIN SKÄMTA OM EN GRAVIDITET. 
Det är bara menningslöst
att ljuga ihop sig en historia om att man är gravid när man egenligen inte är det.
Vad skulle hända sen? Kommer man ljuga ihop nio månader om en graviditet som inte ens finns? 
Jag ljuger iallafall inte om att jag är gravid, Jag är 100% gravid och jag ångrade det ibörjan men sen när jag väl fick se barnet på ultraljudsundersökningen blev jag kär i mitt egna barn. Det var helt underbart att se sitt första barn på en sån liten skräm och sen få en bild på det är ännu mer otroligt. 
Läkarna säger hur barnet mår och hur det ligger och man kan inte tänka sig att man är gravid innan man verkligen ser det med sina egna ögon. 
Ni som är gravida och inte kan göra abort mer, Behåll det. 
Jag lovar er, ni kommer ångra er till slut om ni lämnar ifrån det till en helt främmande familj som kan misshandla det när dem tröttnar på det. 
När du väl tar hand om det vet du va som händer med det hela tiden. Tror det var svaret på din fråga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0