my self.

Dag:

1. Berätta om dig själv
- Som ni kanske förstår så heter jag Johanna Karlsson, men mitt hela namn är Johanna Sofia Karlsson.  Jag är inte vilken 16årig som helst, Jag brukar oftas bli ganska sur över inget och skratta hela tiden. 
det är helt otroligt men när någon säger "skratta" så brukar jag gapskratta åt det, jag vet inte varför jag gör det.. folk tycker jag är lite galen av mig, eller iallfall blickarna dem ger mig när ett sånt ögonblick kommer.
Jag går i 9G på rosenlundsskolan, (nu tänker ni säkert, vaa... går hon på rosenlundsskolan) Jag älskar att få gå omkring på våran skola och går från person till person för att snacka om övrigt. Jag är en social person och jag älskar att småsnacka men när det kommer till storasamtal brukar jag gå undan.. inte för att det är något fel med att storsamtala men det är något som jag inte gillar precis men jag skulle inte säga nej till att ha ett sånt där stort tjejsnack med mina gulliga små vänner,  för det är nog det bästa med hela mitt liv.. att få umgås med dem jag trivs med. 
Jag har blivit dumpat 3 gånger stort, första killen gillade inte mig alls.. andra killen uttnytjade mig.. och tredje killen älskar jag än idag och han sårade mig mest,  Va mer ska jag berätta? att jag går till en fältare och snackar ut mina problem om skärning? eller att jag kan få anexoria när som helst om jag slutar äta? nej, det är nog det mästa ni behöver veta om mig för ni kan ju bara komma tillbaka och läsa om mina inlägg om hur man lever efter dumpning eller något sånt? haha!
justdet, får inte glömma en bild till mina kära läsare ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0