30 frågor.

1. Ditt fullständiga namn ? Johanna Sofia Karlsson
2. Vad har du för smeknamn ? ihållig, jojjo, plåthuvudet, bertil, jojjiz, mongo, karlsson,
3.  Är du singel ? yesbaby,
4. Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? nej, men det är oftas man inser senare att man gillar personen man snackade med.
5.  Hur många syskon har du och vad heter dom ? ett syskon, emelie karlsson
6. Har du pussat en kille ? vem har inte?
7. Har du pussat en tjej ? ah
8. Har du strulat ? ja, det har jag verkligen gjort(lätt lite slampig.. men vemfan har inte gjort det? jag går liksom i 9:an)
9. Är du kär ? kanske, vet inte riktigt än.
10. Hur är du som person ? social, fundersam, jobbig, lätt att snacka med, galen, går från person till person.
11. Hur lång är du ? 166
12. Vill du ha barn ? vill ha 4 små söta bebisar, såå gulligt!
13 .Vad hatar du ? personer som tror sig för mkt, personer som säger att dem bara kommenterar när jg vet själv att dem klagar.
14. Vad älskar du ? att få skratta,
15. Saknar du någon just nu ? ja, min farfar.
16. Är du lätt svartsjuk? skojar du med hela mitt liv? skit svartsjuk... tillomed en kram kan sätta svartsjukan i mig.
17. Är du en bra vän? ibland, alla har sina dåliga dagar.-
18. Vad är det bästa med dig ? att jag kan gå från normal till onormal, har blandade känslor och kan ändra mitt humör så jävla snabbt.
19. Vill du bli när du blir stor ? jag vill bli bagare och frisör!
20. Ditt sämsta minne ? nyår,
21. Ditt bästa minne ? har alldeles för många.
22. Vad har du för planer i sommar ? åka bort, festa, busa, spendera min tid med vänner som förskännar min tid.
23. Vem ser du upp till ?  stefan salvatore och drake.
24. Din största rädsla? clowner.
25. Vad stör du dig på mest ? att efter ett förhållande kan man inte vara lika bra vänner som man var innan.. man bara bitch please, vafan har ändrats? du sa att vi skulle vara vänner... men titta på dig nu ist.. du har förändras så himla mkt.. o det är inte bara jag som tkr det.
26. Vem betyder mest just nu ? oscar, carro, reva och sofie <3
27. Varför bloggar du ?att få skriva ner mig.
28 . Vem är din bästavän ? reva <3
29. Någon du tycker är riktigt snygg ? stefan!!! åhhh
30. Favorit bloggare ?
,har inga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0