min fina skatt,

Oscar Nordqvist, vafan ska jag börja... 
alla kommer säkert tro att jag skriver samma sak till alla killar jag har haft men det är inte så, vissa hade en speicell kärlek, vissa har en speicell kärlek och vissa hade en helt annan slags kärlek. 
Jag kan inte knappt ens tänka på vad jag skulle ha utan oscar, det skulle kännas helt otänkbart att tänka sig ett liv utan den killen, jag kunde göra det innan jag lärde känna han men då fanns det något annat som jag hållde för, 
Denna killen är helt otrolig på att göra saker som inte ens vissa kan göra, han är verkligen något lite extra med ett hjärta som betyder mer än en själ. Alla tycker att han är för jobbig och sånt men jag skiter i vad dem tycker för när han är med mig så är han den han vill vara, jag har försökt ändra honom till att bli snällare mot alla och det går ibland men ibland kan det spåra ut lite men han är ändå den där lilla ögonstenen som finns där när man verkligen mår kasst, han kanske inte kan hjälpa en till 100% men det han säger att man är speciell tro jag verkligen på. 
Det finns flera killar/tjejer som vill se oss bryta ihop, jag kan inte fatta att dem kan vilja två personer gå isär, dem personerna försöker verkligen sära på oss,,. det är idiotiskt. 
Jag älskar iallfall denna killen mer än hur stor himlen verkligen är, för han har fått mig att le, skratta och må dåligt. han är min skatt och ingen kan få mig att vilja släppa taget om honom, INGEN! l

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh va söta ni är Johanna! så fina!

och det skulle aldrig komma på fråga att bränna dem, vilka av alla bilder vill du ha o vart ska jag skicka dem? ;) <3

Svar: hihih, tack! <3 varför inte? det är ju trevliga minnen, alla! skicka via mail <3
Johaanna Sofia.

2012-07-03 @ 08:55:25
URL: http://hhannaf.blogg.se
Postat av: Joanna Helt

Awe, gullisar! <3

Svar: hihi, tack <3
Johaanna Sofia.

2012-07-03 @ 12:59:25
URL: http://joannahelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0