mår lite sådär dåligt..

mår fortfarande dålig sen gårdagen... fyfan!!
var på en fest som en kille försökte trycka ner tungen i mig, och en tjej som taffsade(Dem var fulla) 
fyfan alltså, jag började gråta direkt när jag kom utanför dörren, jag ångrar ens att jag kom dit.
jag ville bara tillbaka till oscars lägenhet och sova hos honom, för ville inte vara där.. gick själv till esplanaden som låg kanske ngr km där ifrån jag var, jag skickade ett sms till oscar inatt som han inte har svarat på än, ett sånt sms som beskriver min kärlek till honom men det var inte nog, för de går inte beskriva men det var hemskt som fan att vara där, ville bara ha honom där så han kunde lida med mig, han sov också när jag kom in dit för han är på liseberg nu, som jag egenligen hatar för han har inget ljud på mobilen så han kommer inte svara på jääääääätte länge...

Kommentarer
Postat av: ella

Usch, låter ju inte alls bra! :( <3
Hoppas du mår bättre nu då!

Svar på kommentaren: Jadu...
Nej, tyvärr så förstår de ju inte det :/

Svar: nej, det låter det inte :( mår bättre iallafall <3 nej, eller hur :(
Johaanna Sofia.

2012-08-19 @ 20:00:16
URL: http://ellasofiakatarina.blogg.se
Postat av: ella igen

Måste bara säga att jag älskar din header! Haha :)

Svar: tack :D
Johaanna Sofia.

2012-08-19 @ 20:01:04
Postat av: Joanna

:/ <3

Svar: <3
Johaanna Sofia.

2012-08-19 @ 21:33:54
URL: http://joannahelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0