bd

just nu sitter jag här på bäckadal och gör inget, är själv i korridorren för jag börjar nio idag.. engelska första timmen... åh nej va svårt det kommer att vara, jag kommer säkert få ig o allt sånt skit...
igår så var jag med ronya och sofie, vi tre skulle bara vara men sen kom anton och vi gick in i skolan o satt där till fem och sen gick ronya, jag och sofie och åt pizza på ekhagen sen kommer oscar där o sen går vi upp till honom o glor på tv, sen sticker ronya och sofie ut och oscar fattade inte det för han trodde bara dem skulle ut på balkongen så han undrade var dem var men då förklarade jag att dem var ut-ute ;) hahah! <3 sen somnade jag på oscars kudde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0