17/18 augustiii

hittar inget så, jag kan inte skriva omdet.



Poolpartyt! 
Det var hur awesome som helst, skojar fan inte.
Först så chillade vi bara, sen så bastade killarna medans vi tjejer bestämde att ha tjejsnack på toan, 
killarna tyckte vi var tråkiga som inte ville basta eller bada, men vi var upptagna med tjejsnack. 
sen efter dem hade bastat så hoppade dem i poolen, vi tjejer ville inte bada eller så först så vi sprang omkring i huset och flumade omkring as mycket, hahah! sen snodde vi kondomer av jonathan men han sprang efter oss, eller iallafall mig... hahah! sen så var vi tuffa nog att bada, vi körde sanning och konka i badet, det var as kul! men skulle strula med oscar under vattnet och jag har inte alls stora lungor så det gick inte, sen så bastade tjejerna och hade tjejsnack igen, fan va mycket tjejsnack men de va as myssigt! :* 
sen åt vi mat, KYCKLING! fan va gottt!!!! och sen efter det badade vi igen, och sen bastade, sen så badade och sen vid tio eller ngt så åt vi tårta, wiiihoooo! alla tyckte om den! precis alla, jag är så nöjd att jag gjorde den. 
vid halv ett så gick vi ut och hoppade omkring, eller sprang omkring, jag var redan trött innan vi gick ut så jag var lite hängig av mig.. "/ sen efter en stund när några hade knackat på en persones fönster så gick tjejerna åt ett håll o killarna åt ett, sen när sofie berättade om "the ring" så kommer victor flyggandes upp och skrämer skiten ur mig, jag slåg i ryggen och började gråta.. "/ så oscar kom och tröstade mig, sen så gick vi omkring en stund, det var en jävla katt som följe efter oss..... marcus, jag och oscar börajde prata om människor som kan förvandlas till katter... hahaah! men de va as kul! sen så gick vi in, jag var trött så oscar och jag gick o la oss, fast somnade efter en timme, 

Kommentarer
Postat av: ronya

haha var skitkul :D

Svar: ja :D
Johaanna Sofia.

2012-08-19 @ 14:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0