10 sanningar!

1: Jag kommer att sakna att gå på rosenlundsskolan, alla snackar skit om den skolan men för mig har den faktiskt varit den bästa skolan jag har gått på..
2: Förra sommaren så började min dator gå sönder( den är helt sönder nu) och anledningen för att den gick sönder var att en av mina fobier kom flygandes mot mig och gjorde så jag slängde bokstavligt viss ner min dator i golvet..
3: Jag har varit en sån person som har varit väldigt blygg av mig men sen kom Ellen in i mitt liv och förändrade min blygg-het till en mycket pratigare typ.. som jag inte kan tacka nog för!
4: Jag kommer ihåg i åttan när Joanna och Jag var skit tajta, vi var varje dag och vi lekte vid bergen(som är våran hobby tsm) jag saknar den tiden men ändå saknar jag inte tillbaks till det året för det var då historian av  anton kom in i mitt liv..
 
5: Jag har tre största fobier: Clowner, Småkryp och Döden.
6: Jag ÄLSKAR seriöst maten K Y C K L I N G.
7: När jag gick i 6:an blev jag kallad för Johanna Montana för att jag var ett fan av miley cyrus, det finns fortfarande kvar folk som kallar mig för det ibland som är ett av det omognaste som finns... att hålla tillbaka på en sån där liten sak..
8: Jag har ungefär 5 hemligheter som INGEN person vet om.. inte ens dem närmase.. för om dem hemligheterna skulle komma fram skulle jag vara förstörd.
9: Jag har en lista om vart någonstans jag kommer att ha sex.. 
10; Det finns bara en person som har sett ALLA mina sidor, (min ilska, min dystra, min ledsna, min lekfulla, min trötta, min glada, min lyckliga, min retsamma) och den personer är min egna pojkvän.
 

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag saknar det året.

Råkade skicka mitt svar innan jag skrivit färdigt innan.. :/
Det stod faktiskt Paul WALKER, inte weasley ;) <33

Svar: nja, tiderna med dig saknar man men inte resten "/ <3
MEN :( wesley är fan hetast, fast han är bara min (A) <3
Johaanna Sofia.

2012-08-02 @ 00:40:31
URL: http://joannahelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0